zondag 2 oktober 2011

Op stap zonder de kinderen

Vanavond gaan T. en ik op pad. Met z'n tweeën. Voor het eerst in - whoaaa! - een half jaar! En op welke spannende locatie gaan we onze liefde voor elkaar vieren? Samen een stevig glas sap heffen en ons niet-aflatende vertrouwen beklinken in een zonnige toekomst? Om acht uur start de ledenvergadering van de lokale Nederlandse Vereniging, de NV Jeddah. Rock 'n roll, wild child! Leuk om weer wat mensen te leren kennen binnen de vereniging waarvan ik mogelijk bestuurslid word.

Onze maid N. bleek geen bezwaar te hebben tegen een extra taak als oppas. Ze stopt ze in bad, legt ze in bed en kijkt daarna wat televisie, verwacht ik. Dat gaat vast prima. Onze kinderen hebben inmiddels een gezamenlijke actieve en passieve woordenschat van zeker twintig woorden Engels, dus ze zullen zich wel redden, hoop ik. Dan kunnen T. en ik een volgende keer écht los!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten