maandag 21 november 2011

Verjaardagsstress

Als nieuweling in SA kijk ik ernaar uit binnenkort mijn verjaardag te vieren met mijn nieuwgevonden kennissenkring. Ik nodig die ochtend wat vrouwen uit voor koffie en taart bij het zwembad. Het zwembad! Nooit eerder vierde ik mijn novemberverjaardag in zo'n zomerse setting. De vrouwen komen uit Nederland, Pakistan, Egypte, Groot-Brittanniƫ en Zuid-Afrika. Ik ben van plan zelf wat taarten te bakken en laat voor de sophisticated touch lekkere macarons aanrukken van Paul, de pas geopende Franse boulangerie/patisserie in Jeddah.

Klinkt easy, toch? Bovendien komt mijn maid N. helpen om alle koffie in te schenken en taart aan te snijden. Behoorlijk luxe. Toch vind ik het spannend, net als altijd. Komen ze wel en wordt het wel gezellig? Stress, zo'n verjaardag aan de andere kant van de wereld, maar gelukkig leuke stress.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten