vrijdag 4 maart 2011

Doe mij maar zo'n villaatje

Na aankomst in Jeddah mag T een keuze maken uit beschikbare villa's op diverse compounds. Niks appartement: een villa, dus. Een heel huis met vier slaapkamers, drie badkamers en in totaal bijna een verdubbeling van ons huidige woonoppervlak. Met natúúrlijk twee woonkamers (een grote, waarin T de mannelijke gasten behoort te entertainen en een kleinere voor de vrouwen). Ik vraag me af of we daar ook echt op die manier gebruik van zullen maken. Datzelfde geldt voor het dienstmeidenkamertje. Er zijn verschillende zwembaden op loopafstand. Een fitnessruimte, winkels, restaurants en meer faciliteiten. Kijk maar even mee naar de zonnige foto's van Arabian Homes en Al Basateen Villages.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er (afgezien van de websites) erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je reageert! Ik heb een lezer! Die sites zijn inderdaad wat knullig. Ik zie dus mogelijkheden om me daar nuttig te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen