dinsdag 5 juli 2011

Een huis! Een plek onder de ZON!

Zie ik een singondu merul, ruik ik de geur fan du seejj?
Het is gelukt! We krijgen een huis op een fijne compound met veel groen en palmbomen in Jeddah. Op 10 augustus is de verse latex op de muren opgedroogd en krijgt T. de sleutel. Ik ben dolblij en opgelucht en kan niet wachten tot het zover is.

Voor wie meer foto's wil zien van onze toekomstige woonomgeving: de website van de compound is helaas nogal uit het jaar nul, net als de fotografie.
T. verzekert me dat het er in het echt beter uitziet en dat ons interieur straks verschoond blijft van hysterische bloemenprint. Ik vertrouw daar volledig op.

De website is overigens weer marginaal beter dan de brochure die T. mee kreeg. Die prijst onder meer de beschikbare Communication Services aan: 'Fax and Telex service, both ingoing and outgoing, is available. Postage stamps are available at the supermarket'. Ter illustratie daarbij een korrelige foto van een man, in seventies outfit - helaas geen look-alike van Starsky, noch Hutch - gezeten voor enkele lichtgrijze dozen met een ingebouwd beeldschermpje en een toetsenbordje ervoor. Is dat de Telex? De Tekstverwerker? Zijn Desktopjapanner? Whohooo! We gaan het allemaal meemaken...

2 opmerkingen: