maandag 18 april 2011

Rust en ruimte

Om alles hier goed en vlot af te ronden, doe ik een poging mijn eigen record simultaanschaken onder tijdsdruk te verbeteren. Ik bedoel dat ik gelijktijdig en gestructureerd de auto voor een redelijke prijs wil verkopen (fijne Volvo V70, any one?), ik verhuur ons huis (Amsterdam Watergraafsmeer, 120m2, 2 slaapkamers, hoekhuis begane grond voor €1400 excl. Wie weet nog een prettige huurder voor twee jaar?) en mijn werkplek (zie eerdere posting), loos in onbruik geraakt speelgoed en andere spullen, cancel abonnementen en lidmaatschappen, voer kleine reparaties in huis uit etc. etc.

Ondertussen dienen zich ook de paasbrunches in pyjama aan op school en op de crèche. Ik ben dan blij met de vrolijke herinnering aan M, die vorig jaar namens zoontje L alleen een Marokkaans brood toevoegde aan de overladen kerstdiner-tafel in het kleuterlokaal. 'Ik had echt geen tijd', zei ze een beetje gegeneerd bij het zien van de zelfgemaakte worstenbroodjes, chocoladenkoekjes-made-from-scratch en drie soorten versierde muffins. (Wie zijn die ouders?!) Ik heb nu ingetekend voor twee pakken Chocomel, vinden mijn kinderen toevallig ontzettend lekker.

Donderdag neemt mijn schoonvader de kinderen mee voor een logeerpartijtje bij opa en oma. Ik hoef ze pas woensdag weer op te halen. Een week vol rust en ruimte om in elk geval een paar schaakmatjes te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten